Fru E

Alla inlägg den 7 oktober 2012

Av Marie - 7 oktober 2012 10:23

Oj ,redan söndag , tiden går fort när man är ledig så är det .

Längtar till i kväll för då börjar Solsidan , mina förväntningar är skyhöga ska ni veta .

Men det är även  tvättaklädersöndag och än så länge kan man  hänga ut den och det är inte dåligt det med tanke på att det var 4 regnfria dagar i September , helt otroligt .

I fredags var det dags att köpa mer panel så att vi kan göra klart sista väggen på övervåningen där trappan slutar .

Nej ingen inflyttning än , det är mycket kvar minst 6 månader  ,så det är bara att bita ihop och köra på .  Tänk att jag sa förra vintern , "nej inte en vinter till i detta förbannat kalla hus " men så blir det tyvär . Men han jobbar på så gott han kan man kan inte göra mer än så . Men jag blir sårad på alla som tycker att det inte händer så mycket och att det tar tid men samtidigt så kan jag tänka att det ska väl de ge fan i att tycka till om . Det är oftast de som tycker så som inte själva får tummen ur att fixa själva hemma eller inte kan hm hm . Då var det sagt . Det är kanske jag som har problem vad vet jag :)

Nej solen skiner och det är vackert ute ,vi är friska ,hela och rena och vi har mat på bordet varje dag vad mer kan man begära   .

Nej kramar på er och ha en bra dag och kväll . Kram från mej M  

Ovido - Quiz & Flashcards