Fru E

Alla inlägg under mars 2012

Av Marie - 2 mars 2012 08:18

Har svårt att sova ,vaknar innan klockan ,irriterande :)


Så fånigt att man kan tycka att det är roligt med en ny telefon men det är det - faktiskt .Nu fungerar sonens nya telefon oxå efter lite support av Tele 2 ,tack gode gud för detta .


Har till och med hunnit med att spela lite Wordfeud och tycker att det är kul men man har för lång tid på sej

att lägga tycker jag ..


Om nu cellprov är så effektivt och kan visa förstadium till Livmoderhalscancer varför funderar man då på att höja priset på provtagningen ? Då kommer flera kvinnor att inte ha råd att gå dit ,dumt tycker jag jättedumt :)


Läste nyss på min bloggportal att snart kommer det en App som man kan ladda ner ,man får hoppas att den inte är dyr   


Idag har Ernst och Erna namnsdag . Då tycker jag att Ernst kan baka en mysig tårta ,sätta sej halvnaken och bara mysäta den . Lite tända ljus i nån stake han byggt själv.


Många kramar från mej M  



Av Marie - 1 mars 2012 08:08

Hunden ligger precis vid min fot på golvet och använder den som kudde :) bra det för jag fryser lite . Tänkte på att så lite kan ge så mycket värme och kärlek   .


Behövde inte vara utan bil så länge ,mekanikern ringde igår kväll och kunde fixa bilen på fm idag . Jag är så tacksam Gustav det ska du veta .


Har som sagt fått ärva en Iphone av sonen och det är en prövning man känner sej jättefumlig . Hade tänkt att jag skulle blogga från den men det kostar pengar varje gång , så vi får se .

 

Nu är lilla duschen klar för kakling ett par moment innan bara ( mattor först och gummi på väggen ) och byggtrappan på plats igen . Den är ett måste , livsfarligt att gå på en vanlig stege när det ska upp osb , gips och dylikt :)

hörde på tv att Byggnads flaggar för ev strejk typ 7 Mars så jag frågade gubben om han skulle dra igång en storstrejk här hemma men han visste inte :)


Idag har Albin och Elvira namnsdag ,ett grattis till er .

Bra dag till er   Kram M

Ovido - Quiz & Flashcards