Fru E

Alla inlägg den 19 mars 2012

Av Marie - 19 mars 2012 09:12

Nej men vad är det här.... Jag ska ju ta min 1timmas promenad hm , hur kul blir det nu då !!!!! :( Men som mammma sa man kan inte ha kul jämnt heller . Det är  bara att ta stitch i hampan och gå ut - eller inte det blir lite jobbigt för mej att krypa runt på knäna :)

Har en ledig dag idag då jag tillbringade helgen på jobbet , så idag har jag fått order från chefen att frosta av frysfacket som är i kylen och det är ju bäst att göra som man blir tillsagd -eller hur MEN hur långtid det tar vet man inte ,måste ju spela lite Wordfeud oxå :) Jag heter mimmsan !77 om ni vill invite mig ...


Måste oxå efter utvecklingssamtlet 18.30 åka till Gränby C och byta 2par chinos på JC  till mellan  M , konstigt vi tog ju samma storlek  som han hade så jag vet inte . jag tror inte att man behöver grubbla mer om det , nej .


Ja kära vänner idag säger vi grattis till Robert Aschberg som blir 60 år idag  hurra

Namnsdag har idag Josef Och Josefina .

Kram från mej M   

Ovido - Quiz & Flashcards