Fru E

Alla inlägg den 23 februari 2011

Av Marie - 23 februari 2011 09:04

LIbyens diktator Gadaffi eller Kadaffi , vet inte riktigt vad som är rätt !

Men snacka om att vara slut i huvudet , att ingen har avrättat honom är mycket märkligt . Jag såg lite av en intervju med honom som Stina D har gjort och där verkar han ha rökt på eller nåt sådant .

Nog om den dåren , nu till min värld och där finns ett värre :) problem, så här är det,  när jag jobbar kväll tar jag bilen till Svista och tar bussen och när jag jobbar dag tar jag bussen utanför dörren. Detta har fungerat hur bra som helst men igår när jag skulle hämta bilen som stog parkerad vid fd Preemmacken så har de börjat gräva upp marken där och ställt upp kravallstaket höll knappt på att ta mej ut !!! Ja ha och vart ska JAG ställa bilen nu då ? Ett litet problem att reda ut eller krypa ihop i fosterställning och hoppas på att det löser sej , vi får se men jag får försöka reka lite . En bra dag ska ni ha    Marie

Ovido - Quiz & Flashcards