Fru E

Alla inlägg den 17 februari 2011

Av Marie - 17 februari 2011 21:00

Bilen gick igenom besiktningen utan problem,men det visste jag ju :)

Men en sak hände som är riktigt konstigt ,mina glasögon försvann i bilen.

Det var lite sol så jag hade solglasögon men när jag ska gå in till bilprovningen hittar jag inte de och känner mej helt handikappad och är glad att jag kan köra in genom portarna . Jag har som tur har tokbilliga glasögon från ÖB som kostar 40 !!!!! kr så det fick bli en tur dit, passar även på att handla schampo och duschkrämer .

Får lite sovmorgon i morgon då vi ska ha planeringsdag med 78B , får då en ledig fredag kväll bara sådär, så då kan vi se På spåret- mannen i mitt liv och jag :)

Vi har även kollat upp lite takpanel -inte så lätt som vi trodde men vem har sagt att det ska va lätt . nej just det ingen .

En bra fortsättning på denna torsdag kväll   Marie

Ovido - Quiz & Flashcards