Fru E

Alla inlägg den 11 februari 2011

Av Marie - 11 februari 2011 17:05

i vett och etikett . Om man är i affären och har handlat , du står i kön och mobilen ringer du svarar och pratar på fast det blir din tur och du ska betala . Detta beteende tycker jag är fruktansvärt nonchalant mot kassörskan att behandla henne som luft , vad tycker ni ! Detta hände i em när jag handlade på Kvarnen.

Denna person var en man men jag tror att kvinnor gör likadant. Nog om detta jag kom till jobbet hel och höll på att skriva ren ha ha . Det var inte så stora problem

att köra när jag åkte i 6 tiden men efter 1 timme hade det drivit igen hörde jag men det är då änglarna kommer och plogar , tackar !!!

Nu ska jag snart ut igen för att skjutsa äldsta sonen till G:a Uppsala .

En härlig fredag önskar jag er alla   ps Alla hjärtans dag på Måndag  Marie

Ovido - Quiz & Flashcards