Fru E

Alla inlägg den 29 december 2011

Av Marie - 29 december 2011 09:54

Älsklingen sur och tvär igår och det hör verkligen till ovanligheterna att han är det . Men i allafall så ska jag och min personliga inredare och jag kolla och handla klinkers idag till hall och toa och tvättstuga  . Så igår kväll så skulle det räknas kvadratmeter till alla utrymmen som ska klinkas och kaklas och då blev han förbannad och tyckte att detta kunde jag ha gjort nån dag när jag var ledig . Eller hur ! som om inte han skulle ha kontrollräknat så att jag gjort rätt :) Jo , det höll jag på att glömma ,  han hade 12 takpanelsbräder att grundmåla och då tar färgen slut så det fattas  till 1!!!! bräda -satan i gatan vilken otur . Men han blir nog lite mer harmonisk nu då han är ledig 10 dgr .

Har ni hittat på nåt roligt att göra på Nyårsafton än ? jag jobbar hela helgen men ska på en fest i en bygdegård nära mej :) Vet inte hur många vi blir men det blir säkert trevligt .


Idag säger vi grattis till Natalia och Natallie som har namnsdag .

En bra dag till er alla från M   

  Ett sånt här är bra att ha idag .

jag vill också säga ett TACK till Nina , tur att du finns   och alla ni andra också förstås :)

Ovido - Quiz & Flashcards