Fru E

Alla inlägg den 6 december 2011

Av Marie - 6 december 2011 10:30

Jerusalemsförstörelse , ja såg såg det ut för en dryg timma sen här hos oss . Men nu kommer man fram och man behöver inte skämmas .

Först ett jättegrattis till min systerson Anthon Lars Martin som idag fyller 18!!!! år, grattis .

Namnsdag idag har Nikolaus , grattis till dej/er också :)


Det blir ett kort inlägg har lite kvar att städa men måste äta frukost oxå . Jag jobbar kväll oxå,så här ligger man inte på latsidan .


Har funderat över en låt en längre tid det enda jag visste var att det var en duett och kanske på engelska och att den var bra . Men nu när jag att mej ner vid datorn och gick in på Sveriges radios hemsida p4 så har de en kanal som heter Bjällerklang och efter en liten stund så kom den . Tänkte spela den för er , den heter I dont belive in Angels , med Melody club och Anna Järvinen .

En bra dag till alla   Marie


Det enda jag hittar med denna låt är live på Mix Megapol men det får duga :)


  

Ovido - Quiz & Flashcards