Fru E

Alla inlägg under juni 2011

Av Marie - 5 juni 2011 09:51

Det var god mat -som vanligt ute i Vänge , grillat mumselismaskens.

Suck och jag som trodde att schellackandet var klart men inte . Det fattas 15 stycken

inte så mycket om tänker på hur många man har målat , ca 400 :) gillart inte men det ska göras .


I dag säger vi grattis till Bo som har namnsdag . På måndag är det Sveriges nationaldag , man kanske ska ta på sej folkdräkten :)

Ha en bra dag , det känns svalare idag man får gå ut och känna efter som sagt .

        Marie   

Av Marie - 4 juni 2011 10:01

Då har man nästan semester , ja den börjar ju på måndag och ska vara i 5 härliga veckor . Ja så vaknar man i morse med snor i näsan men jag är inte sjuk ingen feber och det är inte synd om mej . Den sista veckan på jobbet har varit tung men mest psykiskt så det blir perfekt med lite semester.


Det är soligt och fint men det blåser , har det inte varit ovanligt blåsigt ? Men vad vet jag vad vet jag .

I kväll ska vi till Vänge på mat , grillat hoppas man ju på  ju på .


I dag säger vi grattis till Solbritt och Solveig .

Jag önskar alla en bra dag och kväll .

Kram     Marie

Av Marie - 1 juni 2011 09:00

I dag tar de stundenten de dukiga eleverna . Nej jag har ingen som tar studenten idag , om 2 år brakar det loss . Det är synd att det inte är nåt bra väder , men de bryr sej nog inte skulle jag tro .


Måste åka och handla , puh så tråkigt .

Grattis på namnsdagen säger vi idag till Gun och Gunnel .


Ha en bra dag , 2 arbetsdagar till och sen semester jippie .


många varma kramar från mej    Marie

Ovido - Quiz & Flashcards