Fru E

Alla inlägg den 8 juni 2011

Av Marie - 8 juni 2011 12:02

Har som sagt varit till Polisens hittegods och hämtat en telefon och när jag står och väntar på att hon ska hämta den så ser jag att det ligger fullt med nycklar ien korg .

Jag börjar titta och känner igen ett nyckelband ( simpson ) och en nyckel med eldflames på , jag tar hem den och hör och häpna det är våran  nyckel . Två saker tillrätta på en och samma dag , helt otroligt , man kanske ska köpa en trisslott :)


Det känns som om regnet hänger i luften , kanske lite åska oxå , Jag gillar åska tycker att det är mysigt , ja om det inte blir för kraftigt så att det är nära då är det inte kul .

Nej kram på er   

Av Marie - 8 juni 2011 08:27

Måste handla idag , inte så kul när det är varmt , men jag brukar ta med kylväska   , det brukar funka bra det .

Men det  värkar som om det ska bli svalare och regn idag  , ganska skönt .

I morgon kväll skolavslutning på Storvreta skolan , sista året vi är där,  sen blir det bara Ärentuna skolan .

Har fått brev från polisen att vi har en telefon att hämta där . Jag trodde inte att

mobiltelefoner var sånt man lämnade in  :)  Men ett stort tack till den som lämnade in den .

I dag är det Eivor och Majvor som har namnsdag , grattis säger vi till er .

En fortsatt bra dag och grattis till Sverige som slog Finland med 5-0 hurra hurra

   Kramar från mej . Ha det bäst .

Ovido - Quiz & Flashcards