Fru E

Alla inlägg den 26 september 2013

Av Marie - 26 september 2013 09:15

Då är kylan här och dags att börja elda i spisen , mysigt tycker vissa men inte jag . Det är svårt att hålla jämn värme , när det är lagom värme på nedervåningen då badar grabbarna bastu på övervåningen nej det är inte kul .
Då kan man ju fråga sej som många gör , har ni flyttat in , är huset klart , har ni ledsnat . På detta svarar jag ett rungande NEJ och jag säger det igen , vi bygger själva för egen maskin och då tar det lite tid eftersom vi som alla andra bara har 24 h :))
Jag / vi kan inte säga något datum men när det närmar sej och det ska läggas golv och sättas in kök så lägger jag upp bilder .
Ha en bra dag och kväll , jag jobbar kväll men är sedan 3 ledig och i morgon ska vipp utflykt älsklingen och jag .
Kram från mej M

Ovido - Quiz & Flashcards