Fru E

Alla inlägg den 24 september 2013

Av Marie - 24 september 2013 15:33

Det var ett tag sedan jag skrev något . Har inte haft någon inspiration av olika anledningar men nu kan jag väl skriva nåt .

Hunden mår bra och bygget fortskrider ,nu denna vecka händer det inte så mycket då mannen har jour 24-7 och går av på torsdag . Denna jour har han haft ett flertal utryckningar och han blir då väldigt trött av förståliga skäl . 

Men på fredag är vi båda lediga och då tar vi och åker till Stockholm och äter lite och ser på Spök på kvällen .


Idag har jag haft ledigt och har städat och tvättat lite ,vädret utanför fönstret har varit lite sisådär kan jag tycka .

Ikväll blir det Bacon och lökpaj  till middag ,hade tänkt att J och jag skulle köpa byxor till honom men nej då det får vänta tycker han . Men vill han gå i shorts så får han väl göra det :)


En bra kväll från mej M

Ovido - Quiz & Flashcards