Fru E

Alla inlägg den 28 augusti 2013

Av Marie - 28 augusti 2013 09:00

Jag har varit blodgivare sedan 1985 med uppehåll för barnafödande .

I början lämnade jag även plasma, kvinnor fick göra det då . Efter det blev det bara blod och jag kom upp i 75 ggr .
Men de 2 senaste gångerna har det inte funkat ,och det är med stor sorg i hjärtat jag känner att det är dags att sluta nu lämna över till er andra och den yngre generationen . Jag känner mej nöjd efter dessa år och hoppas på att jag räddat livet på någon i alla fall :)

Jag jobbar kväll så jag tar det lite lugnt idag och har även en förkyld son hemma , hämtade honom från skolan redan igår så han blir väl hemma denna vecka kan jag tro .

Jag fick i alla fall en fin skål då jag lämnade senast för att jag hade lämnat mer än 70 ggr och ser det som ett stort tack från alla som fått mitt blod .

Åh vilket fint väder det är , riktig sommarvärme , ni som har en ledig kväll passa på att njuta för snart är det slut :)
Kram från mej M

Fin eller hur !

Ovido - Quiz & Flashcards