Fru E

Alla inlägg den 1 augusti 2013

Av Marie - 1 augusti 2013 08:11

Ligger i sängen och laddar för att stiga upp ,klockan är inte så mycket .
Det är helt tyst i hela huset , både hund och brorsor sover så här dags på dygnet .
Jag jobbar kväll idag oxå och ska fixa lite kvällsmat innan jag far iväg .

Men i helgen ser det ju inte bättre ut än att det ska bli kanonväder . Jag har lovat grabbarna att vi ska åka till Berkingebadet troligtvis på lördag . Ni som aldrig varit där kan jag rekommendera att någongång åka dit, för barn är det kanon med rutchbanor och ringar man åker på :))

Just nu är vädret fint och nu ska jag gå upp , vi får se om det blir frukost ute .
Kram på er alla från mej M

Som det stod i versen i pappas dödsannons ,
Prata om mej ibland , röster hörs bra från strand till strand .

Saknar dej ..

Ovido - Quiz & Flashcards