Fru E

Alla inlägg den 27 juni 2013

Av Marie - 27 juni 2013 21:44

    Idag för 10 år sedan stod vi framför altaret i Ärentuna kyrka och lovade att älska varandra i nöd och lust och det har vi gjort . Jag vill bara säga att du är mitt allt , du är den bästa pappan till våra grabbar och det bästa som har hänt mej , 1992 vid lucia sa det klick och smällde till och sedan den dagen har vi levt ihop .
Vi har fått 3 välartade killar som är friska och såå fina, tack .
Det finns oxå en annan sak jag vill tacka dej för och det är en sak som DU ska vara riktigt stolt över och det är vårt hus som är det finaste huset i hela Ärentuna ( lite partisk kanske) som du på egen hand bygger åt oss , tack . Jag älskar dej av hela mitt hjärta , massor av kramar till dej Darling .
Ikväll blir det finmiddag med 2 av grabbarna då en är på festival .
      
En bra kväll önskar jag er alla och kram från mej M   

Ovido - Quiz & Flashcards