Fru E

Alla inlägg den 2 juni 2013

Av Marie - 2 juni 2013 09:09

Men jag har i alla fall semester från och med i fredags och det känns ju rätt ok i alla fall . Men veckan som kommer händer det lite .

Jag måste förbereda för studentkalas på onsdag ,ja det låter märkvärdigt men det blir lite mat och sen ska väl studenten till Flustret och förlusta sig . Herrejesus tänk att han är så stor ,tycker inte det var länge sen han stog ute vid vägen och väntade på bussen då han skulle börja 1:a klass :) Tiden går och klockan slår .


Idag ska vi sätta upp nån sorts våtrumsväv i tvättstugan som man tydligen måste ha och sedan kan man måla på den ,ja det lir så bra så .

Hjälpa till och hjälpa till ,snarare hålla i ,hämta saker ,ta emot skäll när det jävlas :) nej det är inte så farligt som det låter.


Är lite orolig för mellansonen som kom hem igår med spränghuvudvärk och 39,0 i feber och illamående ,efter en stund så kräktes han men han mår inte bra ,tror att han fått influensan,inte kul han som ska på bowling i morgon och har bal på tisdag , vi var in å handlade kostym igår och han ska ha morfars " snabba" skor på sej och det känns så bra tycker jag ,då är pappa / morfar med oss den dagen ialla fall på ett sätt   .


Om ni vill veta och är nyfikna om min viktnedgång så har jag sedan den  28 April gått ner 4,5 kg   

Det känns så bra så och shape up känns så rätt för mej .


En bra dag till er alla och kram från mej M .





Ovido - Quiz & Flashcards