Fru E

Alla inlägg den 19 augusti 2012

Av Marie - 19 augusti 2012 09:58

Utvilad , sov till kl 9.30 och det hör inte till vanligheterna.

Vi hade en jätte trevlig kusinträff igår med tipsrunda och 5-kamp , jag och Henrik delade 1:a platsen på tipsrundan  och Henrik vann 5-Kampen !!! jag kom 4 tror jag . Tack Anna med familj för en trevlig kväll .

Nästa år är det kusinträff i Ärentuna och vi får väl vara ute och hoppas på fint väder om inte huset är färdigt då :)


Idag måste jag till syster i Årsta och hämta en kasse jag glömde som hon tog med sig och ev köpa gympakläder till grabbarna grus  . Tänkte även hinna med att måla lite också så att det blir klart nångång så att gubben kan spackla och färdigmåla .


Har fått många possitiva reaktioner på min nya frisyr och mina nya färger i håret ,kul och man får hoppas att alla är ärliga .

En härlig söndag på er och i morgon börjar jag jobba igen och börjar med 2 kvällar .

Kram från mej M . Vi gratulerar oxå alla måns och Magnus som har namnsdag idag !!!

Ovido - Quiz & Flashcards