Fru E

Alla inlägg den 18 augusti 2012

Av Marie - 18 augusti 2012 10:04

God morgon , ja god vet jag inte har lite bakissmällus idag . Det är självförvållat , hamnade på en 40 års uppvaktning hos grannen . Det var så trevligt men kl 2 tyckte vi att det var dags att tänka på refrängen och ta stålhingsten hem och nussa kudde . Men som vanligt så kan man inte sova utan vaknar kl 7 och är törstig som attan . Men så är det och det går över under dan , på em ska vi ut till Funbo som jag skrev igår på kusinträff .

Nu är det melodikrysset snart som jag ska försöka lösa och dricka kaffe utan mjölk för den var jag tvungen att hälla ur då den surnat till , typiskt . Men jag skulle oxå vilja ha en iskall cola med mycket is och klunka i mej , hahaha .
Nej en bra lördag till alla och vi hoppas vi på sol och uppehåll idag .
Många kramar från mej M :)

Ovido - Quiz & Flashcards