Fru E

Alla inlägg den 14 november 2011

Av Marie - 14 november 2011 08:55

Ja vad gör man när man ska jobba kväll , kallt är det och jag fryser fast jag är inne och eldar i spisen .

Jo man får ta en långpromenad med hunden och sen ta en jättevarm dusch . Japp så får det bli .

Den yngsta sonen sa " men mamma du brukar ju vara ledig idag när du har jobbat helg " ja sa jag men jag är ledig i morgon istället men han tyckte att det var jättekonstigt   


Har på morgonen kollat på lite play och först ut var det Så mycket bättre och Laleh var bäst som vanligt  . Efter det  Allt för Sverige .

Men jag förstår inte att jag är så blödig och bara gråter när jag tittar på detta program men det är bra och några av de ser verkligen svenska ut :)


Nu vaknade äldsta sonen som har sovmorgon , så då får vi se om han ska ha skjuts till Svista då :)


I dag säger vi grattis till Emil och Emilia som har namnsdag .


Kram från mej M   

Ovido - Quiz & Flashcards