Fru E

Alla inlägg den 13 november 2011

Av Marie - 13 november 2011 10:20

Nej inte hos oss . Vi firar varken mors eller fars dag, bättre att uppskatta varandra hela tiden , eller hur .

Jaha då är man 1 år äldre och det känns inget speciellt som om det skulle kännas nåt . Jag fick blommor , grisar och Åre choklad och massor av trattkantareller av min fina arbetskamrat Karin   .


Denna helg är det som sagt en jobbarhelg och ska avslutas med 2 kvällspass ikväll och i morgon .

Idag säger vi grattis till  Kristian och Krister som har namnsdag och jag önskar er en fortsatt bra dag och kväll och ni som är förkylda får krya på sej ( mor och far , grattis förresten )


Kramar från mej M   

Av Marie - 13 november 2011 10:20

Nej inte hos oss . Vi firar varken mors eller fars dag, bättre att uppskatta varandra hela tiden , eller hur .

Jaha då är man 1 år äldre och det känns inget speciellt som om det skulle kännas nåt . Jag fick blommor , grisar och Åre choklad och massor av trattkantareller av min fina arbetskamrat Karin   .


Denna helg är det som sagt en jobbarhelg och ska avslutas med 2 kvällspass ikväll och i morgon .

Idag säger vi grattis till  Kristian och Krister som har namnsdag och jag önskar er en fortsatt bra dag och kväll och ni som är förkylda får krya på sej ( mor och far , grattis förresten )


Kramar från mej M   

Ovido - Quiz & Flashcards