Fru E

Alla inlägg under december 2010

Av Marie - 20 december 2010 08:38

                   Nu ska vi se om jag kan få hit lite bilder ha ha

Av Marie - 19 december 2010 10:28

Har kokat tomtegröt , som förstås har kokat över........ Har någon ett  bra förslag på detta,  kan man göra den i ugnen ?

Jobbar idag igen men kväll skönt med lite sovmorgon   

Det har även snöat så det blir till att ploga snö ( inte jag )

En fortsatt bra dag å kväll . Har ledig dag i morgon . Det ska bli skönt.

Av Marie - 18 december 2010 19:58

Det var kanske inte så smart att starta en blogg när man har som mest på agendan . Jag har tänkt att lägga upp bilder på husbygget, jag lovar det kommer. Jag har mycket all lära mej . Har försökt att ladda upp en bild innan vi hade börjat gräva för plattan men vi får väl se om den kommer . En bra kväll till alla.  

Av Marie - 17 december 2010 10:22

Ja här kommer lite husbyggebilder .

Av Marie - 17 december 2010 09:26

Glömde säga Trevlig helg till alla

Av Marie - 17 december 2010 09:13

Jaha då var det dags att blogga , lite nervöst . Vem kan va intresserad av detta .

Har en ledig fm då jag ska jobba hela helgen men även julhelgen ! Hur blev det så ???

Vi får väl se om jag kommer ut med bilen  

Nej dags att göra lite nytta , adios

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards