Fru E

Alla inlägg den 25 december 2010

Av Marie - 25 december 2010 21:58

Hejsan , tar det lilla lugna på juldan annat var det förr då var utgång ett måste ,

nu är nästan den enda utgången att gå ut med hunden.   

En fortsatt fridfull och skön kväll till alla . Tittade förresten på premiär programmet av Stjärnorna på slottet , kan bli riktigt bra . Tjingeling

Av Marie - 25 december 2010 15:19

God fortsättning , är precis hemkommen från arbetet .

Itorsdagskväll dan innan julafton kl 20.30 var jag ute med hunden och då kom jag på att JAG HADE INTE KÖPT NÅGON JULKLAPP TILL  MIN PAPPA , Vem stod utanför Dressman kl 10.00 på julafton ? Jo Marie Ps jag ittade en tröja . En fi fortsättning på Julen , ikväll blir det juldagsmys med familjen. Med lite leftover mat .  

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards