Fru E

Direktlänk till inlägg 30 oktober 2014

Dags att skriva lite :)

Av Marie - 30 oktober 2014 09:46

Det var länge sedan nu jag skrev , i slutet av september tror jag visst att det var . Ja vad har man för ursäkt till det då - ingen alls förutom att jag har varit trött och inte haft någon inspiration eller att säga som det är inte haft något intressant att skriva om .

En uppdatering angående huset ,nej vi har inte flyttat in än   men nu är det lite närmare . På fredag kommer elektriken och knyter ihop alla trådar och vi har varit till en snickare om köket och väntar vi på ett pris .

Efter det ska det läggas golv i kök /vardagsrum ,golvsocklar ska upp och sedan återstår det målning ,mycket målning och tapeter .


Om vi ska prata om mitt bästa ämne -mej själv så har jag haft magvärk ett par dagar men har en ledig dag idag och det är nog bra ,vaknade tidigt typ kl 6 onödigt men gick  å la mej tidigt igår kväll .

Det är ju skollov så här är de vakna in på morgonen och sover halva hela dan men det ser nog lika ut i många hem kan jag tro .

Nej nu ska jag göra lite nytta jobbar ju hela helgen och vi är bortbjudna till minmans ena syster och svåger på lördag,skönt att sätta sig vid dukat bord ibland .

Ha en bra torsdag och kram från mej M

Är det Halloween nu idag förresten ? Förresten vem bryr sej .

Jag ska tända ljus till mina nära i minneslunden och det gör jag efter jobbet på fredag   Kram på er alla .


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Marie - 6 oktober 2015 10:22

I går var vi och hämtade lite möbler vi beställt på EM möbler och det är såå kul . Nu fattas det" bara" lite mattor lampor garderober . Har tagit ut lite semester då jag var sjukskriven i somras . Har rensat ut lite papper , skänkt dukar och lite ...

Av Marie - 16 juli 2015 09:58


Ledig idag jobbar hela helgen . Tittar lite på Modern Family till frukost såå braaa :))) . Ska sen till stan för en lunchdate med äldsta sonen och om han jobbar halvdag blir det en längre date - gillar ??. Då har man jobbat 2 pass efter semestern...

Av Marie - 10 juli 2015 21:55

Nu var det verkligen dags att skriva , skämmes . Har varit edig / /sjukskriven 6 veckor . Jag skar av en nerv i lillfingret den 20 Maj och blev op den 22 Maj . Husbygget går framåt vi har tapetserat alla rum på övervåningen och vårt sovrum . Köket...

Av Marie - 17 mars 2015 09:24


Om 1timma blir det promenad med hunden i mitt nya och enda liv . Jag säger som Paul i Torka aldrig ...... " Man får inte leva om sitt liv det är det som är hela grejen " Nu gäller det att ligga i för i Maj ska vi på en speciell fest :))) Jag j...

Av Marie - 5 mars 2015 21:28


Har haft en ledig dag och började den med en tur till tandläkaren 9.10 , vad gör man inte inte :)) jo just det , där fick man sig ett riktigt gott skratt då de hade fyran på och deras morgon-tv och Jenny S höll på att elda upp hela studion:))) efte...

Ovido - Quiz & Flashcards