Fru E

Alla inlägg den 20 juli 2013

Av Marie - 20 juli 2013 11:25

Jag måste vara Sveriges tråkigaste människa , jag gör ingenting som är intressant , roligt eller flashigt handlar inga dyra kläder eller lägger upp sånt på bloggen så jag är så tacksam att ni som läser min blogg orkar göra det :)
Kram på er alla :)

Min man berättade att igår åkte de förbi vattenverket i Uppsala fd Reggiefestival platsen och där har nu de här resande folket asfaltsläggarna från Irland bosatt sej nu och där finns även en skateboard ramp för ungdomarna oxå men där törs nog inte ungdomarna inte åka nu .
Men det stora problemet är ju att folk är så jävla snåla och dumma i huvudet som anlitar dessa människor till att utföra ett kasst arbete för att det är billigt men hur bra blir det då ?
De skräpar även ner och utför sina behov överallt de tycker och lämnar sedan allt till kommunen att ta reda på , fy fan säger jag bara , ut med dem .....

Nej nu ska jag gå ut och sola , ska bara försöka hitta en plats det inte stormar på , inte lätt när det blåser från alla håll .
Ikväll blir det lite kala få yngsta sonen fyller 14 år . Jag ska i em gå till grannen och plocka lite hallon .... Mums fillibabba .
Ha en bra lördag och kram från mej M

Ovido - Quiz & Flashcards