Fru E

Alla inlägg den 6 februari 2013

Av Marie - 6 februari 2013 18:46

Jag vet inte när det hände sist ,när grabbarna var små kanske , men idag sov jag 1 timme efter hemkomst från jobbet . Det var såå skönt och välbehövligt tror jag . Jag brukar ha problem att kunna slappna av och bara vila så där rakt av .Nice var det ialla fall.

Ikväll fotboll vet inte om jag ska se det men Mästerkocken ska jag se i alla fall ,mitt favvoprogram :)

I morgon ska jag jobba kväll och på fredag blir det Bowling och mat med mina fina härliga och roliga arbetskamrater,

längtar   .

Nej nu är det dags att klä på sej och traska ut i snöyran med ett stycke son och ett stycke hund ,det är bra att ha hund då kommer man ut en stund i alla fall.

Nej en skön kväll till alla ,längtar redan till en kopp te framför tvn EFTER promenaden .

Kram från mej M  

  

Ovido - Quiz & Flashcards