Fru E

Alla inlägg den 20 juli 2012

Av Marie - 20 juli 2012 11:37

 Jag känner att jag behöver skriva av mej detta som hände då som höll på att sluta i en katastrof . För 13 år sedan åkte vi till BB min man och jag för att föda våran nu 13 årige son .

Allt började bra jag hade värkar och barnet tryckte på men efter ett tag så märkte de att han hade fastnat och att hjärtljuden började avta ,de inleder ett katastrofsnitt men det krånglar lite, jag rycker bort handen då nålen ska ska sättas jag får någon slags panik  , de drar ut mej till hissen , då  är den  trasig och H skriker att de får väl för f-n ta en annan hiss ,vi kommer upp till op nu har det kanske gått 2-3 min och jag sövs ner . Lilla gossen får tillbringa de första timmarna hos sin far då jag tillråga på allt måste ha blod då jag blöder jätte mycket ,men allt går bra och vi blir kvar 1 vecka på sjukhuset, jag och Jakob Emanuel som idag fyller 13 år     


Det blir lite mat med bara ossidag och får Jakob bestämma så blir det Lax och Hasselbackspotatis så så får det bli ,i morgon kommer det några fler så då blir det mera firande .


En bra och ännu så länge en solig dag till er alla .Kram från mej M  

Ovido - Quiz & Flashcards