Fru E

Alla inlägg den 22 maj 2012

Av Marie - 22 maj 2012 08:13

Ja idag döps hon lilla Estelle och inte är man bjuden heller :) Men jag hade inte haft tid att gå om så hade varit fallet .

Jag måste handla mat och fixa nya linser till sonen och sen ska jag jobba .

Men det känns så skönt att det har blivit lite värme i luften ,igår tog jag en promenad från Ikea till Ackis ,hur skönt som helst .

Denna veckan är jag bara ledig på torsdag eftersom jag ska jobba hela helgen  och på lördag är det ESC och jag håller hårt på Loreen men är orolig att de Ryska tanterna vinner och det skulle inte vara kul eller hur ,fattar inta att de är med ja som paus underhållning möjligtvis . Det känns som om de flesta länderna inte är lika seriösa som vissa andra (Sverige ) Heja Loreen säger jag bara !!!


Må alla få en fin dag och mycket sol å värme . I dag säger vi grattis till Hemming och Henning som har namnsdag .

Kram M   

Ovido - Quiz & Flashcards