Fru E

Alla inlägg den 3 november 2012

Av Marie - 3 november 2012 09:10

 


Så här såg det ut på många  kyrkogårdar igår när jag åkte hem efter jobbet -vackert   Även vid kyrkan som jag passerar varje dag i Ärentuna .

Nu är det frukostdags med maken ,lite ovanligt att äta frukost med honom när det är en jobbhelg .

Jag har ju gjort lite omkastning mellan turerna så för mej är det söndag idag och det är det ju på sätt och vis :)

Nu har ju oxå ljusättningen på en del av Uppsala satt igång och det såg jag oxå lite av igår ,hur fint som helst och rekomenderar er alla varmt att åka in och titta på detta  . Jag gör nog det med gubben nästa helg tror jag .

Nu önskar jag er fin helg och jag tänker på de jag känner som inte finns med oss längre .


Många kramar från mej M

Ovido - Quiz & Flashcards