Fru E

Alla inlägg den 8 september 2011

Av Marie - 8 september 2011 08:24

Ja det är jag det , svettas nästan hela tiden . Man fryser ena sekunden och nästa stund känns det som om man står i en bastu där det är 120 grader varmt .

Nu tänker ni kanske och tror att jag är gammal men det är jag inte ( förnekelse ) jag är snart 47 år och i går hämtade jag ut tabletter som heter Femanest och som ska fungera

men det tar väl någon vecka kan jag tro . Nog om mej .


Nu till flygkrascen igår i Ryssland och som är otroligt tragisk och ett helt hockeylag omkom varav den Svenska målvakten Stefan Liv 30 år . Jag skrev om detta igår men man visste inte då om han var med eller inte men det var han   så nu skänker jag tankarna till hans fru och barn och andra nära och kära .


I dag är det Alma och Hulda som har namnsdag , grattis till er .

En bra och fridfull dag önskar jag er alla .


Ovido - Quiz & Flashcards