Fru E

Alla inlägg den 29 juli 2011

Av Marie - 29 juli 2011 10:42

Äntligen 3 ledig , det behöver jag känner jag . Jag får inte ihop allting riktigt , glömmer saker , kan knapt komma på nåt att äta på kvällarna . Jag och mannen kan ju äta nåt lätt men grabbarna behöver och ska äta riktig mat . Lite redig vila i helgen skulle jag behöva ,men icke sa nicke då ska vi ta in ved . Har lånat en vedkap med klyv av grannen så det är bara att köra på och sätta alla gossarna i arbete . Men tidigtpå söndag morgon ska jag skjutsa mellansonen till Uppsala C då ska han resa själv för första gången . Han ska till Karlstad med byte i Stockholm och han är lite orolig över bytet men det fixar han och han har 40 min på sej att hitta rätt . Jag är mer orolig än han tror jag

men va sjutton han är 14 år .

Idag står det städning på agendan men energin är obefintlig men den kommer väl , ett knep är att lyssna på bok då går städningen som en dans , nästan iallafall.


I kväll slipper jag tänka på vad vi ska äta,  för ikväll ska vi till mannens bror med fru på grillkväll och det ska bli så trevligt . 


Vi säger grattis till alla som heter Olof , grattis morfar säger vi då .   Kram från mej .


Ovido - Quiz & Flashcards