Fru E

Alla inlägg under oktober 2011

Av Marie - 7 oktober 2011 08:26

Han heter Boo

Av Marie - 6 oktober 2011 13:08

Regn, blåst ja så ser det ut idag . Höstrusk kan de kallas . Tände lite ljus i morse och då sa 14 åringen att det luktade vinter och jul , ja det dröjer inte så länge innan det är vinter och jul :)


Äldsta sonen var och köpte en begagnad I-Phone igår och säljaren bodde på Ferlinsgatan ,  jag har bott där som liten och flyttade därifrån -74 . Ja snacka om att man fick flashbacks när jag gick på gården där vi bodde long way back   .


Är ledig idag och väntar på att min vän ska komma så att jag får dricka kaffe ...


Idag är det Jenny och Jennifer som har namnsdag . Jenny Lind,  Jennifer Lopez   och Jennifer Aniston Grattis .


Ha en bra Torsdag kram M  


Av Marie - 4 oktober 2011 08:52

Jobba kväll och sen ledig 2 dagar , helt otroligt , hur kunde detta hända :) bara att njuta och ha kul eller som det heter städa och handla .


Var som sagt ute 03.30 och åkte bil , mycket onödigt kan jag tycka men mannen hade jour och bilen krånglade så han kunde inte komma hem ( taxi ) Ja det blev Nederbacka taxi , billigt och bra .


Idag Kanelbullensdag och Frans och Frank har namnsdag . Grattis Frank Andersson och Frank Sinatra .


Ha det gött och kram från M  

Av Marie - 1 oktober 2011 08:18

Frukost med maken och Ring så spelar vi , detta program har gått sen jag var 4 år och det känns tryggt att lyssna på tycker jag . Men det är synd att det slutar 9.30 för att barnradion ska in , vilka barn lyssnar på radio ?


I dag står det städa och handla på min agenda , står det nåt roligare på din ?


På morgonens nyheter berättas oxå att hockeylegenden Sven Tumba dött 80 år gammal och vi lyfter på hatten för dej Sven .R.I.P.


Namnsdag idag har Ragnar och Ragna , grattis .


ha e bra och en solig dag som är på väg att bli så oxå ser jag .  M

Ovido - Quiz & Flashcards